Welcome To My World

Assalamualaikum wbt

Wow.. my 1st entry.. Excited!!! Aku dijangkiti virus "blogger" Argghhh..TIDAK!!! hehe..kalau kat malaysia tengah kecoh-kecoh pasal virus H1N1.. aku pulak terkena virus " blogger" nie. Akhirnyer selepas berminggu menghadap "LENOVO Y410" ni..Finally aku berjaya.. hehe.. thanks4 all my frenzz yang banyak support tuk rumah baru aku ni.. Rase macam tak caye yang aku akan ade blog sendiri.. tue la dulu suke perli org buat blog.. skrg kena batang hidung sendiri. padan muka!!! Blog nih takdelah hebat mane pun kan.. tapi tuk "junior" cam aku ni yg agak baru dlm dunia blog kire oklah.. byk jln atas kaki sendiri tau (mcm la selama nih jln atas kaki org len..) merah lagi!!! hehehe.. takde la.. kebykan blog yg aku bace slma nih kalau bukan hitam.. putih.. dan mungkin gak ade kaler lain tapi semestinye blog korang still da best la.. mungkin colur merah + dengan keserabutan atas2 tue menjelaskan keserabutan ( ade ke dlm kamus dewan..?? ) dalam jiwa aku.. ecehcehceh.. name blog pun complicated kan!!!

Tapi ade ker dalam dunia nie manusia hidup dengan tenang.. mana2 manusia pun jiwa mesti kacau-bilau.. yerlah mane ade rase nikmat kan hidup ni kalau takde masalah.. dalam masalah yang kita hadapi tue lah sebenarnya diselitkan bunga-bunga cintanya tol x?? Setiap insan itu dianugerahkan dengan kakalutan yang mana pada kekalutan itu ia akan menemui kebahagiaannye.. tak caye?? macam la bagus sgt aku ni bercakap.. padahal kalau ade prob skit konfem meraung..!!! masuk yang kali ni.. ade la dalam kali yang ke-14 umah aku tukar gelas.. ni gara2 complicated sgt la ni..huhuh.. Kalau kite lihat orang disekeliling kite.. bagaimana sebenarnye mereka?? Keadaan mereka..jiwa mereka.. hati mereka..?? lagi2 pada usia remaja.. anda akan merasa sesuatu yang cukup luar biasa.. yerlah sebelum ni asyik kena push jer ngan mak ayah..bayangkan fizikal anda melambangkan anda ini seseorang yang mampu berdiri di atas kaki sendiri siap leh jadi kaki buli lagi tapi hakikatnya jiwa dan akal anda tak ubah macam "orang yang melompat bile sampai kat disneyland" hehe...( maksudnye tak matakng lagi la). Bukanlah nak kate salah untuk melompat tapi bile lompat tue sampai tak sedarkan diri... akhirnye diri yang perasan hebat cam klcc tue leh jadi lebih rapuh dari rumah2 mangsa tsunami..


Jadi.. dengan adenyer rumah yang tidak seberapa ini.. dan mempunyai satu tabiat paling burok iaitu suke mendengar celoteh dan bebelan orang sekeliling ( hurm.. sape la sekeliling aku yang suke bebel erkk..tp dpt ilmu gak ape bile dengar orang bebel!!) maka akhirnya diri ini dijangkiti virus "blogger".. menulis sambil membebel bersama pembaca..dengan cara apa?? macam-macam rasenye nak kongsi dengan pembaca2 melalui pengalaman yang takde la best sgt pun dan dengan cerita kawan2 dan orang sekeliling yang banyak kita boleh ambil faedah dan pengajaran.. dengan kite mendalami karenah dan ragam sekeliling.. (cam la bagus sgt aku nih..!!) mungkin juga mengenai perkembangan dunia yang makin "vogue da vass" disekeliling kite.. dan anda pembaca2 digalak untuk memberi sebarang kritikan dan komen tapi jangan la pedas2 sangaat.. takut tak mampu nak update lagi dah blog ni.. hehehe..WELCOME TO MY WORLD!!

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
1 Response
  1. gravatar Anonymous

    يُسعدني أن أكون أول مُعلق في هذه المُدونة

    رغم أني لم أفهم منها شيئا لأنها مكتوبة باللغة الماليزية

    أخي زهرين كيف حالك

    عساك بخير

    أخوك ياسين (صديق هشام

Leave a Reply